Alla inlägg under december 2013

Av Nina Andersson - 27 december 2013 00:51

Drömmer om att få tillbaka kroppen.
11 dagar till förlossningen, sen är de bara att hoppas på att kilona ramlar av rask takt :) haha

Av Nina Andersson - 14 december 2013 22:15

...men jag mår inte speciellt bra just nu.

Bebis mår bra så de är ingen fara, jag är bara jävligt sliten av allt. Återkommer till bloggandet när de känns bättre igen!

Kram

Av Nina Andersson - 1 december 2013 21:28

Globen igår gick relativt bra, lite jobbigt att sitta så länge men vi satt nära utgången så jag reste mig upp en del och gick ut och gick utanför några gånger så de va lugnt!

Tråkiga va att vi helt missat att de mest var hoppning på kvällen och vi ville se showen... Men de va mysigt ändå, jag fokuserade på hur fint musklade hästarna var och hur coolt de faktskt är med all styrka dom har när dom slänger sig över hindrerna. De är rätt häftigt!
Men lite show fick vi. Vi fick se han med dom vita hästarna som springer helt lösa tsm med honom. Otroligt samspel har dom. De är underbart att se hur mycket hästarna älskar och framför allt litar på honom.

Idag har jag städat och tvättat lite här hemma eftersom mormor och morfar skulle komma på advents fika. Första gången dom fick se lägenheten, så jag hoppas dom va nöjda och glada!


globen



Jag tror förresten att bebis antingen har eller håller på att fixera sig. Har haft mycket tryck neråt nu i två dagar, så nått är på gång. Så otroligt mysigt!! Hihi.

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards