Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Nina Andersson - 28 augusti 2013 20:27

Snacka om att vi har tur med bebisen ändå, min syster kom förbi idag och lämnade deras "gammal" vagn, en kombinerad sitt och liggvagn. Så himla fin! Vi fick även en skötbädd och en amningskudde. Hur snällt som helst, vi sparar massor på de! Vagnar är ju verkligen inte billiga. Usch. Men vi ska självklart ge dom någonting ändå, nått symboliskt! Annars känns de inte rätt.

Men oj vad man längtar nu. När vi körde in den och började titta och känna oss för lite mera, vill bara att bebben ska vara här nu! Ska blir så himlans mysigt!! Ååh! <3

Är btw, fortfarande sjuk... Vaknade helt groggy i morse, så ringde läkaren och fick en tid. Är sjukskriven tom nästa vecka...

Jobbigt eftersom jag precis vart hemma men ändå skönt att läkaren tog de på allvar att jag är gravid. Gravid, sjuk och jobba son personlig assistent är inte höjdar kombination. Jag reskerar att smitta min pojke jag tar hand om och jag reskerar att inte blir frisk eftersom man har svårare att blir frisk som gravid och jag lyfter och tar i på jobbet hela tiden.

Så nu blir de sängen och Alvedon och nässpray hela veckan!!

Men ska mysa ner mig med hunden nu.

Puss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards