Direktlänk till inlägg 15 augusti 2013

Goda nyheter!

Av Nina Andersson - 15 augusti 2013 11:13

Äntligen! Mamma ringde nyss, hon har träffat en besiktningsman hemma hos mig o Linus för att prata om eventuell vattenskada. (Vilket vi redan visste att de va, men ändå) hans fuktmätare bara skrek rött när han var i köket för att fuktnivån var så hög... Och badrummet såg oxå fördjävligt ut. Så nu ska han skriva sin rapport och se till att Anticimex kommer dit och gör en undersökning och fastställer de han redan gjort och så börjar dom riva upp allt. Känns så skönt! Nytt och fräscht tills bebbe kommer.

En stor tyngd har lättast ifrån mina axlar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Andersson - 13 januari 2014 00:16


Kärleken åkte på bio med sina vänner så jag har vart ensam hemma hela kvällen, både skönt och tråkigt faktiskt. Blev lite uttråkad så ställde mig och bakade kärleksmums, blev fantastiskt god! Smakade liiite mycket kaffe för min smak men den va änd...

+4

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 22:49

4 dagar över bf och jag känner fortfarande ingenting... Okej,de kan ju börja bara pang, utan förvarning men de känns ändå långt borta när man inte har känt nått. I går kväll tog jag och Linus en promenad på 1 1/2 timme ungefär. Lugn takt dock efterso...

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:37

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:36

[Bild] [Bild]

Av Nina Andersson - 10 januari 2014 20:45


Ja jag är ju upperbarligen inte den bästa på att uppdatera en blogg.. Men till mitt försvar så har sista tiden bara bestått av sömn i princip. Jag är vaken på nätterna pga smärta i benen men somnar framåt morgonen och sover sen hela dagen. Helt sjukt...

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards