Direktlänk till inlägg 25 augusti 2013

Söndagar som ska vara mysiga och harmoniska.. in my ass..

Av Nina Andersson - 25 augusti 2013 21:44

Har vart dålig update nu några dagar. Jag har bokstavligen mått som en stor påse skit. Ingen big deal, jag blir så då och då. Dock fick de en konstig vändning. 


Jag får alltid ångest attaker, de hör liksom till när jag mår dåligt. Men de som hände idag skrämde skiten ur mig. Kändes som om jag vore besatt av något. Usch säger jag bara. 


Vill inte gå in på vad som försegår i min skalle när jag blir så där, de känns lite väl personligt för en blogg. 

Men kan säga att de är en jävligt konstig upplevelse när man sitter inträngd i ett hörn och gråter floder, andas så snabbt och hårt att du tillslut inte får in någon luft, hur stora andetag du än tar så känns de ändå som att du bara kvävs mer och mer, och samtidigt får du fram små oönskade skrattanfall mellan andetagen för att du känner dig så patetisk och hjälplös. 


Måste poängtera att jag aldrig fått så här förut. Brukar bara få gråtattacker och svårt att andas. Inte alls så här kraftigt.


Vet inte om man kan få mer ångest av alla hormonerna som är när man är gravid, kan ju faktiskt vara mycket möjligt. 


Jag hoppas iallafall att de bara var en engångs grej och att jag aldrig mer behöver ha såna tankar. För får jag de igen så lägger jag in mig själv på psyket, så dom kan få mig normal! 


Men nu mår jag bra, de är oxå skumt, att efter ha mått sååå jävla dåligt psykiskt, bara må br igen, som att man bara behövde få ur sig de och de var de klart. Som att man har en gräns. 


Men nu ska jag somna lyckligt med min älskade vovve och sambo, puss på er och ta hand om era nära o kära!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Andersson - 13 januari 2014 00:16


Kärleken åkte på bio med sina vänner så jag har vart ensam hemma hela kvällen, både skönt och tråkigt faktiskt. Blev lite uttråkad så ställde mig och bakade kärleksmums, blev fantastiskt god! Smakade liiite mycket kaffe för min smak men den va änd...

+4

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 22:49

4 dagar över bf och jag känner fortfarande ingenting... Okej,de kan ju börja bara pang, utan förvarning men de känns ändå långt borta när man inte har känt nått. I går kväll tog jag och Linus en promenad på 1 1/2 timme ungefär. Lugn takt dock efterso...

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:37

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:36

[Bild] [Bild]

Av Nina Andersson - 10 januari 2014 20:45


Ja jag är ju upperbarligen inte den bästa på att uppdatera en blogg.. Men till mitt försvar så har sista tiden bara bestått av sömn i princip. Jag är vaken på nätterna pga smärta i benen men somnar framåt morgonen och sover sen hela dagen. Helt sjukt...

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards