Alla inlägg under november 2013

Bm

Av Nina Andersson - 11 november 2013 21:51

Idag var de barnmorske besök igen.
Gick super bra, jag är i vecka 32(31+5).
Bebis hjärta slog 136-140 och han/hon ligger just nu med huvudet neråt. Är dock ej fixerad så kan ju vända sig och hålla på ett tag till men vi håller tummarna för att den vill ligga still nu! :)

Av Nina Andersson - 7 november 2013 12:53

Våran lägenhet är så gott som klar, de ända dom väntar på är att besiktningsmannen ska komma och tala om att de är bra gjort. Sen får vi flytta hem igen!! Äntligen!

De kommer bli så fint och hemtrevligt nu. Vi har fixat så många fina saker som ska upp. Kommer bli helt jävla awesome! Hihi.


Men nu ska jag lägga mig i sängen en stund och kolla serie :) puss på er!

Av Nina Andersson - 5 november 2013 20:35

Dax att fixa till håret nu när jag ändå är hemma och inte behöver skämmas om jag får lite fettigt hår eller så.

Nu är de liksom så att jag vill åt min dröm om att få lång hår, så jag ska ta alla tips man kan läsa om och göra mitt bästa!


Jag ska få håret att vänja sig vid att jag tvättar de 2-3 ggr i veckan eftersom håret inte mår bra av att tvättas för ofta. 


Jag ska låta de självtorka när jag har tvättat de så inte värmen får en fön sliter på håret.


Jag ska massera in en special-olja en halvtimme-timme innan jag ska duscha, så olja får verka och göra gott för håret.


Jag ska använda min älskade magic "kräm" i håret varje gång innan jag kammar ut håret. 


Och slutligen så ska jag sova med uppsatt hår då håret slits som fan under natten när man gnuggar huvudet mot kudden... Så de blir toft eller fläta/flätor hädan efter. 


Som gravid har man ju massa hormoner som brukar göra att hår och naglar växer bättre så jag hoppas att jag har den fördelen på min sida. Sen efter förlossningen så får jag bara vara extra noga så att inte ALLT förstörs när hormonet försvinner, haha!


Håll tummarna för mig nu ;)


 




Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards