Alla inlägg den 16 september 2013

Av Nina Andersson - 16 september 2013 07:26

Och så var de måndag igen.. och jobb. Usch vad jag känner mig otaggad, jag har knappt sovit en blund. Mitt ben har gjort ont hur jag än har legat och jag har vart nära på att gråta varje gång jag bytt ställning..

Och om inte de var nog så löper mamma och pappas tik och min lille vilde tycker att hon luktar sååååååååå gott. Så jag har vart uppe och ryckt bort honom från henne ett antal gånger med.. sen i morse när hon gick ut och Abbe var kvar inne hos oss så stod han och "trippa" innanför dörren..(hans klor mot golvet vid 5.00 på morgonen är ingen fröjd.)

Så jag är rätt sliten idag, är glad att jag bara jobbar till 16.00 (om vi inte har möte förståss.... Suck).

Hahha ja de här blev ett klack inlägg känner jag, spännande och läsa, oooja..

Aja i morgon ska jag iallafall till barnmorskan, känns skönt. Ska berätta precis hur jag känner mig och att jag inte kan sova på nätterna, för de tär på mig att må såhär dåligt hela tiden, hon får gör nått!

Ska även kolla föräldra kurser för mig och Linus, kan vara roligt att lära känna andra mammor och pappor!

Men nu ska jag läsa lite nyheter och vänta på att min pojke ska komma så jag kan börja jobba, Tjingeling!!

Mys-dress på idag!

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards