Alla inlägg den 24 september 2013

Av Nina Andersson - 24 september 2013 10:10

När jag ser såhär mysiga, fina stickade tröjor, då tycker jag inte om att vara gravid längre. Haha. Jag vill bara klä mig i massa snygga höstliga kläder och bara mysa omkring på affärer och handla och fika med vänner! Jag har iallafall bestämmt mig, när graviditeten är klar och jag har återfått formen igen, då blir de att byta ut massvis med kläder i garderoben!

Kram på er!

Av Nina Andersson - 24 september 2013 08:13

Usch, jag mår verkligen inte bra idag.. tjock i halsen + att den kliar som fan, snorig och allmänt neråt. Är inte alls så pigg och glad som jag kan vara. De är hemskt. Men jag tänker fan i mig inte vara hemma, nu får de vara nog! Haha.

Ikväll blir de stallet, Filippa ska följa med upp och se om hon vill rida på min lilla kille. Behöver all hjälp jag kan få nu i vinter då jag inte kan rida själv, så hon ska kanske rida honom någon/några ggr i veckan. De räcker liksom inte bara med dom två dagarna min kära medryttare är uppe, tyvärr. Så jag hoppas att de här blir bra. Jag tänker nämligen inte lägga ut annons om medryttare när de bara gäller en kort period..

Men nu är de jobb som gäller, men de kommer bli en lugn dag på jobbet så om jag får för mig att skriva nått spännande så gör jag säkert de! Bye bye <3

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards