Alla inlägg den 1 oktober 2013

Av Nina Andersson - 1 oktober 2013 10:12

Dålig uppdatering. Jag vet!

Lördags: Hade ångest-attack igen. Precis innan vi skulle iväg på barn kalas, typiskt. Blev osams med alla och grät så jag trodde att jag skulle torka ut.

I söndags gjorde jag mina räkningar, sen upp till stallet och nickade och gjorde mat. Sen iväg till granngården med mamma. Sen till centrum med Linus så han fick shoppa lite kläder och skor. Sen vidare till till Sollentuna för att handla mat och spån strö till boxarna i stallet...

Sen åkte vi hem, jag duschade och fixade på typ 10 min, sen va de middag. Efter middagen fick jag vila en timme innan de va dax för att kvällsfodra i stallet...

Hade en jävla timme på hela dagen som var lugn... Jag va heeeelt slut igår på jobbet.

Och inte nog med de så blev de sent igår i stallet oxå. Filippa red lille pollen så han fick röra på sig lite! Så glad att han va lugn och duktig! Sen blev de akut fodring i hennes stall så jag va hemma vid tio på kvällen. Somnade väl vid elva, halv tolv. Phuuu!

Hoppas ni förstår att blogg till där i mellan va helt jävla omöjligt.. hahah!

Ikväll blir de snabb fix i stallet och sen hem och kolla film och mysa och ta de lugnt med vovven!

Mitt hjärta somnade stenhårt efter den långa kvällen i stallet! Gulle <3

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards