Alla inlägg den 2 oktober 2013

Av Nina Andersson - 2 oktober 2013 07:51

Har inte fått sova en hel natt nu på två veckor.. Jag har så ont i benen att jag håller på att bli galen. Jag tar Alvedon varje kväll som bm sagt och jag går upp på natten och ta en till om jag vaknar och har ont men de hjälper inte iallafall.. vafan ska jag göra??! I natt va de värre än någonsin, jag har inte kunnat sova sen 2-halv 3 någon gång. Hemskt.

Jag struntar i om jag sover på natten eller inte men att sen hålla sig vaken på jobbet är näst intill omöjligt. Ingen verkar ha nått tips på att kunna sova trotts de onda heller, om någon som läser har de så är ni mer än välkomna att kommentera de! :)

För jag vill verkligen göra ett bra jobb!

Aja, back to reality! Jobba, jobba och hålla sig vaken, haha.

Puss på er!

Blev btw lite akademiskt från backen med min lilla polle igår. Oj va mycket vi har glömt...

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards