Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Nina Andersson - 17 oktober 2013 18:40

De blev shopping idag istället för igår, åkte till stinsen och mötte Filippa för att kolla runt lite. Hittade en present till Tyra och lite små saker till mig själv. Hittade en jätte mysig tröja för 75 kr(!!!) som jag faktiskt kommer kunna ha både nu och en stund framåt men även efter graviditeten. Sen köpte jag torrschampo och hårolja för nu är de fan dax att få fint hår igen.. Saknar mitt långa fina som jag hade när jag var mindre.


Nu tänkte jag iallafall ha en ta hand om mig själv kväll. Skrubba ansiktet, lägga ansiktsmask och sen duscha och smörja in mig med någon god body lotion, vill känna mig fräsch trotts att jag är sjukskriven och halvt handikappad idag(skulle inte ha gått i stinsen, ryggen och benen reagera direkt..). 

Jag ska lägga in bilder på vad jag har köpt i morgon, orkar inte hålla på och ta massa bilder nu! Sorry. 


Meeeen nu ska jag gå och fixa och trixa lite, höhö. Bye bye!!


 

Mattes älskling! Den bästa vännen man kan ha, mitt lilla hjärta!

Av Nina Andersson - 17 oktober 2013 07:51

Jaha, idag fick jag sova till halv 7 ungefär sen va lilleman kissnödig, haha! De här är ändå bra övning till bebben kommer. 

Men jag har iallafall nyss ätit frukost med min kära man innan han tog bussen till jobbet, så jag tänkte bara skriva lite här och sen lägga mig och somna om en stund. Har bajs ont i benen och ryggen idag... men de ska nog gå bra, har nyss proppat i mig tabletterna så dom börjar nog verka snart!


Måse leta upp någon serie jag kan somna till oxå, vi har ju ingen tv i sovrummet här så kan inte ha de i bakgrunden så då blir de serier på datan. Men jag skriver säkert lite senare, hare så bra så länge ;) 


 


Puss på er!

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards