Alla inlägg den 27 oktober 2013

Av Nina Andersson - 27 oktober 2013 19:43

Helgen har väl inte vart så speciell förutom att de va löning i fredags så vi har kunnat unna oss lite små saker och lite saker till lägenheten, som jag btw hoppas är klar snart för nu saknar jag verkligen mitt hem! 


Vi kollade även lite tapeter till lillens rum, de är ju mörkbruna tapeter där nu(som jag hatar^^) så vi tittade på nytt och hittade nog några fina ljusa iallafall.


Jag har haft ondare än vanligt i ryggen och speciellt i svanskotan.. Just nu te.x vet jag inte ens hur jag ska kunna somna trotts att jag är så inåt heeeeelvete jävla trött.. Men de känns hekt ärligt som min svanskota ska så sönder. Har ju sprickor sen innan så jag tror de kan påverka.


Sen har jag stora tankar på om bebis kan ha vänt sig redan.. Är ju snart i vecka 31 så de är ju inte omöjligt. För jag känner mig inte lika klumpig längre och jag tycker att "puffarna" är starkare uppe i magen än nere.. Hmm.. De är synd att man inte har ultraljud hemma, hahaha. Men jag kan ju inbilla mig oxå bara för att jag vet at den kan börja vända sig nu. Men men, de är spännande att spekulera och känna efter extra mycket! 


Igår kokade jag nappar och nappflaskor och idag köpte jag neutralt tvätt- och sköljmedel så jag kan börja tvätta lite bebis kläder. Känner att jag hellre är flera veckor för tidig än att den bestämmer sig för att promenera ut för tidigt och jag inte är förberedd på nått, så de så!


Men ja ja. jag SKA bättre mig på bloggandet! 

Men just nu ska jag leta fram någon film som jag o älskling kan titta på innan vi ska somna. Men jag skriver mer i morgon! 


KRAM PÅ ER!!


Världens underbaraste låt just nu, älskar hans röst! Blir lite kär faktiskt.


Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards