Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av Nina Andersson - 8 oktober 2013 08:54

Jag suger på att uppdatera under helger.. lördagar brukar jag antingen försöka sova bort för att få tillbaka lite pigghet från veckan eller så är de fullt ös med saker. I lördags som va så åkte vi ich handlade diskmaskin, tog hem tvättmaskinen och köpte hall möbler och la upp i lägenheten. Sen i söndags åkte jag och linus till stunden och handlade nya skor, vilket verkligen behövdes och så blev de även lite barnkläder såklart!

Så därför har jag glömt att skriva här. Blir för mycket för mitt huvud, haha.

Meeen jag satt upp på min lilla häst en stund i söndags! Helt underbart! Dock bara en pytte stund bara då jag inte får egentligen så vill inte riskera att jag åker av! Men han va så go så!

Hör av mig senare, puss o kram.

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards