Direktlänk till inlägg 15 oktober 2013

Sjukskriven

Av Nina Andersson - 15 oktober 2013 19:29

JApp, sjukskriven igen. Två veckor den här gången. Ont i ryggen och bäckenet/benen och inte blir de bättre heller... Men, jag fick massa tabletter utskrivna som jag ska ta... vänta... fem gånger om dagen.. (inte samma tablette varje gång dock, utan lite blandat. Doktorns order) Så jag har mycket att hålla reda på. Måste helt ärligt ha larm på telefonen för att komma ihåg alla klockslag och vad som ska tas när. Jag ska åka till apoteket och kolla efter en dosett, ja, de må kännas gammalt men vafan, FEM jävla gånger om dagen... Jag som redan glömmer allt annat, haha!


Jag hoppas iallafall att medicinerna ska göra mig piggare och göra så jag får sova på nätterna. Jag fungerar inte som människa just nu. Helt död. Men tyvärr känns de bra som att värken blir värre, klarar knappt att gå ut med abbe ordentligt vissa dagar men men. 


Aja nog om de!


Så vad har denna "sjukling" gjort idag i sin ensamhet? 

Jo, jag har självklart sovit ikapp från nattens vakenheter. Sen har jag myst massor med mig älskade lilla plutt hund. Jag har även vart uppe en sväng i stallet och pussat på min häst och tittat till hur han mådde. Känns så jobbigt att jag inte kan/får rida, att han inte får jobba så som han behöver.. Men jag försöker hitta en lösning och tills dess så longerar jag honom lite ibland. Då behöver ju ändå inte jag röra mig så mycket så de klarar jag av. Men min prins behöver böjas igenom ordentligt och han behöver mycket backträning. Jag vill inte att han förlorar sina muskler igen. hmm..!


Efter stallet åkte jag iallafall hem och la mig i sängen och kollade några avsnitt av new girl. såg att de hade kommit ut tre nya så va bara tvungen! hihi.


 

Så jävla snygg.

 


Aja nu ska jag ta mitt arsle och förpassa den till köket och göra en kopp kaffe!


Tjingeling!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Andersson - 13 januari 2014 00:16


Kärleken åkte på bio med sina vänner så jag har vart ensam hemma hela kvällen, både skönt och tråkigt faktiskt. Blev lite uttråkad så ställde mig och bakade kärleksmums, blev fantastiskt god! Smakade liiite mycket kaffe för min smak men den va änd...

+4

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 22:49

4 dagar över bf och jag känner fortfarande ingenting... Okej,de kan ju börja bara pang, utan förvarning men de känns ändå långt borta när man inte har känt nått. I går kväll tog jag och Linus en promenad på 1 1/2 timme ungefär. Lugn takt dock efterso...

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:37

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:36

[Bild] [Bild]

Av Nina Andersson - 10 januari 2014 20:45


Ja jag är ju upperbarligen inte den bästa på att uppdatera en blogg.. Men till mitt försvar så har sista tiden bara bestått av sömn i princip. Jag är vaken på nätterna pga smärta i benen men somnar framåt morgonen och sover sen hela dagen. Helt sjukt...

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards