Direktlänk till inlägg 21 oktober 2013

Bm

Av Nina Andersson - 21 oktober 2013 20:30

Idag va jag och bebben hos barnmorskan, gick jättebra. Bra hjärtrytm och storlek på bebis och bra värden på mig, mitt järn värde hade gått upp som fan, vilken är jätte bra dåde va super lågt sist! Så jag är nöjd!

I morgon ska jag till läkaren, så får vi se vad han säger om allt min kropp håller på med... Blir lite lätt galen faktiskt. Så jag hoppas han har nått bra att komma med!

Jag ska väl snart åka och hämta hem min man då han krävde de, så de blir fullt ös med musik i bilen och bara njuta av ensamheten påvägen dit. Älskar att åka i bilen själv och lyssna på bra musik, jag kan liksom rensa mina tankar då. De är underbart!

Men jag ska försöka hinna med att skriva i morgon oxå, puss o kram!

[Bild]

Bjuder som vanligt på Abbe bilder! Här höll han mig sällskap på toan, jag behöver aldrig känna mig ensam, jag. Hahha!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Andersson - 13 januari 2014 00:16


Kärleken åkte på bio med sina vänner så jag har vart ensam hemma hela kvällen, både skönt och tråkigt faktiskt. Blev lite uttråkad så ställde mig och bakade kärleksmums, blev fantastiskt god! Smakade liiite mycket kaffe för min smak men den va änd...

+4

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 22:49

4 dagar över bf och jag känner fortfarande ingenting... Okej,de kan ju börja bara pang, utan förvarning men de känns ändå långt borta när man inte har känt nått. I går kväll tog jag och Linus en promenad på 1 1/2 timme ungefär. Lugn takt dock efterso...

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:37

Av Nina Andersson - 11 januari 2014 11:36

[Bild] [Bild]

Av Nina Andersson - 10 januari 2014 20:45


Ja jag är ju upperbarligen inte den bästa på att uppdatera en blogg.. Men till mitt försvar så har sista tiden bara bestått av sömn i princip. Jag är vaken på nätterna pga smärta i benen men somnar framåt morgonen och sover sen hela dagen. Helt sjukt...

Presentation

Jag är en tjej på 21 år, bor norr om Stockholm tillsammans med min sambo. Vi väntar en liten bebis som är beräknad i början av januari, så vi har mycket framför oss med att fixa i bebbens rum och köpa kläder och möbler till han eller hon. Förutom jobb och

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards